Despre Podravka

Consideram ca increderea clientilor nostri reprezinta cel mai mare succes al nostru. Construim aceasta incredere de zeci de ani si datorita ei am devenit brandul alimentar de top din regiunea Adriatica. Produsele noastre sunt de inalta calitate, sunt practice si sigure. Utilizand avantajele de la nivel global si local, acestea sunt adaptate bucatariilor nationale, punand pret pe caracteristicile gustului local.

Mereu din inima!

Valorile noastre de baza sunt creativitatea - idei ce ajung la inima, deoarece inima este cea care pune in miscare orice altceva, increderea – ca adaos la fiecare masa buna, pasiune– ceea ce transforma o masa in festin, satisfactia consumatorului - la masa noastra nu se afla consumatori – ci oaspeti si in orice facem adaugam excelenta.

Am adaugat execelenta in tot ceea ce facem

Produsele noastre sunt de inalta calitate, sunt practice si sigure. Utilizand avantajele de la nivel global si local, acestea sunt adaptate bucatariilor nationale, punand pret pe caracteristicile gustului local.

Cheia succesului nostru sunt angajatii profesionisti, creativi si de incredere, gata sa contribuie in orice moment la bunastarea companiei si sa investeasca eforturi si timp suplimentar pentru a obtine rezultate peste medie.

Viziune

Dedicata imbunatatirii calitatii vietii zilnice a consumatorilor nostri, clientilor si angajatilor prin inovatie si raspandire la nivel international.

Misiune

Asigurarea unei experiente culinare inovatoare si oferirea de solutii pentru o viata sanatoasa.

Istoria Podravka de-a lungul anilor

Istoria Podravka isi are inceputurile in anul 1934 atunci cand fratii Wolf din Koprivnica au pus bazele unui un atelier pentru procesarea fructelor. De atunci au trecut 80 ani, iar astazi Podravka se afla printre companiile de varf din Europa de Sud-Est, Centrala si de Est.