Istoria Podravka de-a lungul anilor

Stiati ca...?

Istoria companiei Podravka a inceput in anul 1934, atunci cand fratii Wolf au infiintat in Koprivnica un atelier de procesare a fructelor, iar numele companiei Podravka provine de la regiunea Podravina, acolo unde isi are sediul compania, si este dat 13 ani mai tarziu. De atunci au trecut 75 de ani, iar astazi Podravka se numara printre cele mai importante companii croate internationale care desfasoara activitati in intreaga lume. Ulterior, a devenit faimoasa la nivel national si in strainatate pentru productia adaosului universal pentru mancaruri - Vegeta, ce se exporta de peste jumatate de secol in peste 70 tari din intreaga lume, de pe toate cele cinci continente. Podravka este renumita azi, nu doar pentru brand-ul Vegeta, ci si pentru numeroase alte branduri; Dolcela, Lino, Eva, Fant, Kviki si altele.

Atat in tara cat si in strainatate, Podravka a devenit faimoasa pentru productia de Vegeta.

Logo-ul Podravka s-a schimbat de-a lungul anilor. Culoarea dominanta, in special in ultimii treizeci de ani este rosu puternic pe fundal alb. In spectrul de culori, rosul se afla in randul culorilor calde, iar cum aceasta este o companie de procesare alimente, este cunoscut faptul ca alegerea culorilor are o influenta pozitiva asupra emotiilor persoanelor.

Sloganurile Podravka ce au supravietuit de-a lungul anilor au fost "From heart to heart" (Din inima pentru inima) si "Company with the heart" (Compania cu inima), iar sloganul "Atunci cand gatesti din inima, gatesti supa Podravka" a fost folosit ani la rand in campanii. Pe langa faptul ca este logo-ul companiei, inima este utilizata simbolic ca sursa a emotiilor umane si este cunoscut faptul ca mancarea pentru multi reprezinta o sursa a unui spectru larg de placeri.