Strategia nutritionala

Strategia nutritionala Podravka este ghidul nostru in dezvoltarea de retete de produse noi si revitalizarea celor existente, pentru a asigura un produs delicios de inalta calitate, cu valoare nutritionala adecvata pentru orice ocazie.

Podravka este in casele noastre de mai bine de 75 de ani. Inca de la inceput, scopul nostru a fost sa producem alimente de inalta calitate, de origine controlata, care sa fie preparate rapid si usor.

Motto-ul lui Podravka „Intotdeauna cu inima” a insemnat intotdeauna dezvoltarea celor mai stranse legaturi cu consumatorii nostri.

Prin monitorizarea continua a obiceiurilor alimentare si a nevoilor consumatorilor de pe diferite piete, multumita echipelor de experti Podravka, am dezvoltat produse pentru intreaga zi (mese si gustari) si pentru orice ocazie (acasa, in natura, in birou, intre intalniri, la filme etc.).

Suntem dedicati protejarii sanatatii si contributiei la schimbarea obiceiurilor alimentare nesanatoase in familii, motiv pentru care am dezvoltat strategia nutritionala Podravka, in care ne angajam sa:

  • reducem continutul de acizi grasi saturati si trans-grasi, saruri (sodiu) si zaharuri din produsele noastre,
  • optimizam produsele cu nutrienti care asigura sanatatea si starea de bine,
  • dezvoltam noi produse, concentrandu-ne pe copii, varstnici, consumatori cu nevoi dietetice speciale, sustinand sanatatea sistemului digestiv, sustinand atingerea si mentinerea unei greutati corporale sanatoase si a unui stil de viata sanatos,
  • sa furnizam consumatorilor informatii exacte si importante despre produsele noastre prin intermediul ambalajelor si activitatilor promotionale,
  • sa educam si sa subliniem importanta valorii nutritionale a meselor si a marimilor portiilor.

Strategia nutritionala Podravka este ghidul nostru in dezvoltarea de retete de produse noi si revitalizante existente, pentru a asigura un produs delicios de inalta calitate, cu valoare nutritionala adecvata pentru orice ocazie. Obtinem acest lucru prin sinergia dintre potentialul intern Podravka si cooperarea cu experti externi si, desigur, consumatorii care ne-au sustinut in toti acesti ani.

Rezultatele implementarii Strategiei nutritionale in perioada 2014 - 2020 sunt:

  • cota de sare din linia de produse sarate Podravka s-a redus cu 160 de tone
  • ponderea zaharului din gama de produse dulci Podravka s-a redus cu 764 tone
  • profiluri nutritionale elaborate pentru 29 de categorii de produse Podravka, ca baza pentru dezvoltarea unor produse alimentare inovatoare, echilibrate din punct de vedere nutritional (profilul nutritional este criteriul recomandat pentru continutul de micro si macronutrienti la 100 g sau la 100 ml si / sau pentru a deservi, pe baza recomandarilor globale de sanatate publica, Strategiei nutritionale Podravka pentru 2014 - 2024 si a planurilor de dezvoltare pentru produse noi si inovatoare)
  • toti acizii grasi de tip trans au fost indepartati din intreaga linie de produse pentru micul dejun, cereale, creme tartinabile si gustari
  • produsul „Salut” a fost dezvoltat, comercializat si brevetat, fiind un amestec de saruri minerale ce contine cu 35% mai putin sodiu
  • numai uleiul de palmier durabil care poarta certificatul RSPO (Masa rotunda privind uleiul de palmier sustenabil) este utilizat in cremele tartinabile dulci cu alune, baza pentru mancare cuburi, supe si mixuri pentru prepararea felurilor de mancare.