Noul ambalaj Vegeta adopta un stil modern

Bucuresti, 28 octombrie 2015 – Vegeta, brandul cu o traditie de peste 55 de ani, isi schimba ambalajul pentru un aspect mai modern si mai multa inspiratie si creativitate in bucatarie, pastrand reteta traditionala a momentelor cu gust. Prin noul ambalaj, Vegeta isi propune sa aduca o abordare care sa tina pasul cu evolutia preferintelor consumatorilor, dar in acelasi timp sa pastreze elementele vizuale prin care acestia asociaza brandul Vegeta cu traditia, calitatea, gustul si familiaritatea.

Bucuresti, 28 octombrie 2015 – Vegeta, brandul cu o traditie de peste 55 de ani, isi schimba ambalajul pentru un aspect mai modern si mai multa inspiratie si creativitate in bucatarie, pastrand reteta traditionala a momentelor cu gust. Prin noul ambalaj, Vegeta isi propune sa aduca o abordare care sa tina pasul cu evolutia preferintelor consumatorilor, dar in acelasi timp sa pastreze elementele vizuale prin care acestia asociaza brandul Vegeta cu traditia, calitatea, gustul si familiaritatea.

Vegeta, brandul ce a creat o noua categorie pe piata bazelor pentru mancaruri devenind denumirea generala pentru aceasta categorie, produce anual 23.000 de tone de produs Vegeta, ce se transforma in peste 2 miliarde de portii de mancare pe mesele consumatorilor. Experientele de gatit oferite sunt esentiale pentru brandul Vegeta, iar noul design al ambalajului Vegeta vine dupa o analiza atenta a consumatorilor si preferintelor acestora. Astfel, Vegeta isi imbogateste continuu cunostintele despre toate bucatariile lumii, adaptandu-se prin experienta si expertiza cerintelor specifice fiecarei piete.

Pornind de la atributele definitorii pentru brand, design-ul pachetului Vegeta legume reinterpreteaza elementele cheie intr-o noua abordare. Imaginea bucatarului simbol pentru Vegeta este astfel stilizata alaturi de cea a legumelor din reteta Vegeta, prinzand mai mult contur si culoare. Noul ambalaj Vegeta introduce elemente vizuale, de la eticheta originalitatii din anul 1959, pana la repozitionarea logo-ului Podravka langa Vegeta pentru a crea o sinergie,  elemente ce transmit valorile de baza ale brandului: bogatia gustului, inspiratie, creativitate si gustul excelent. Intregul design este completat de albastrul intens si vibrant asociat cu brandul Vegeta in perceptia tuturor consumatorilor, noul ambalaj dorind sa inspire si sa incurajeze consumatorii sa inceapa noi povesti culinare.

„Vegeta incurajeaza consumatorii sa incerce retete si modalitati noi de preparare pe care sa le impartaseasca cu ceilalti si de aceea ne-am dorit sa oferim mai multa creativitate in bucatarie, alaturi de experienta unui gust superior ce inspira la preparea unor mancaruri deosebite.  Odata cu modificarea design-ului ambalajului Vegeta legume, ne dorim sa oferim un aer mult mai modern, proaspat si natural unui produs care a facut traditie. Incercam sa tinem pasul cu generatia tanara si sa ne adaptam cerintelor pietei si, de aceea, noul ambalaj Vegeta isi propune sa fie atractiv si inspirational prin elemente premium”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka Romania.