Vegeta lanseaza o noua campanie de imagine

Chiar daca gatitul poate fi imprevizibil, cu Vegeta Gust de  Gaina sau Bors putem fi siguri ca mancarea va avea de fiecare data un gust delicios!

Dupa un prim val de campanie TV in primavara, cele 2 spoturi noi vor rula pe un mix bogat de statii in ultimele doua luni ale anului, contribuind la transmiterea aceluiasi mesaj pe care compania il comunica de aproape 60 ani: ”Cu Vegeta mancarea este mai gustoasa.” Agentia de media buying care gestioneaza bugetul media este Initiative Romania.

Unul dintre produsele vedeta este Vegeta Gust de Gaina, baza pentru mancaruri care da gust atat retetelor traditionale, cat si celor noi. Sotat, fript, fiert sau prajit, odata condimentat cu Vegeta Gust de Gaina, puiul va fi cu siguranta mai savuros!

A doua gama gama promovata, Vegeta Bors – mai exact Original, Legume, Verdeturi si Smantana – este ideala pentru asezonarea ciorbelor. Astfel ca cea mai iubita mancare romaneasca devine mai gustoasa cu ingredientul de baza al borsului - taratele de grau, care contin vitamine din grupul B, betacaroten, minerale, aminoacizi esentiali si carbohidrati.

In plus, compania Podravka Romania relanseaza Vegeta legume 400g la borcan in 4 variante cromatice jucause, care vor adauga un plus de culoare zilei tale.

Gama de baze pentru mancaruri si condimente s-a adaptat continuu noilor trenduri in gastronomie, lansand produse specifice pentru varii preparate, astfel ca brandul cu traditie Vegeta este perceput a fi unul modern, fiind simpatizat atat de catre bunici, cat si de noile mamici.